• Bd. Unirii 64-66, bl.K3, etaj 6, ap.47, cam. 1, Bucuresti, Sector 3
  • 0771 633 442
  • contact@angelicapopa.ro
Linkedin Facebook
Logo-avocat-Popa-Angelica (5)
  • Acasă
  • Servicii
  • Articole
  • Întrebări frecvente​
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii
  • Articole
  • Întrebări frecvente​
  • Contact
  • By: Angelica Popa
  • Comments (0)
  • nov. 7

Următoarele măsuri intră în vigoare în data de 09 noiembrie 2020:

-se interzice desfăşurarea de reuniuni cu prilejul unor sărbători, aniversări, petreceri în spaţii închise şi/sau deschise, publice şi/sau private

-în toate localităţile se interzice circulaţia persoanelor în afara locuinţei/gospodăriei în intervalul orar 23,00-5,00, cu următoarele excepţii motivate de:

a) deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuinţă/gospodărie şi locul/locurile de desfăşurare a activităţii profesionale şi înapoi;

b) deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă, precum şi pentru achiziţionarea de medicamente;

c) deplasări în afara localităţilor ale persoanelor care sunt în tranzit sau efectuează călătorii al căror interval orar se suprapune cu perioada interdicţiei, cum ar fi cele efectuate cu avionul, trenul, autocare sau alte mijloace de transport de persoane şi care poate fi dovedit prin bilet sau orice altă modalitate de achitare a călătoriei;

d) deplasarea din motive justificate, precum îngrijirea/ însoţirea copilului, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi ori deces al unui membru de familie;

-pentru verificarea motivului deplasării în interes professional (lit.a) persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităţilor abilitate, legitimaţia de serviciu sau adeverinţa eliberată de angajator ori o declaraţie pe propria răspundere;

-pentru verificarea motivului deplasării în interes personal (lit. b – d), persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităţilor abilitate, o declaraţie pe propria răspundere, completată în prealabil;

Declaraţia pe propria răspundere trebuie să cuprindă numele şi prenumele, data naşterii, adresa locuinţei/gospodăriei/locului activităţii profesionale, motivul deplasării, data completării şi semnătura.

-activitatea operatorilor economici care desfăşoară activităţi în spaţiile publice închise care au un acoperiş, plafon sau tavan şi care sunt delimitate de cel puţin 2 pereţi, indiferent de natura acestora sau de caracterul temporar sau permanent este permisă fără a depăşi 50% din capacitatea maximă a spaţiului şi în intervalul orar 6,00-23,00, în judeţele/localităţile unde incidenţa cumulată a cazurilor în ultimele 14 zile este mai mică sau egală de 1,5/1.000 de locuitori, fără a depăşi 30% din capacitatea maximă a spaţiului;

-prepararea, comercializarea şi consumul produselor alimentare şi băuturilor alcoolice şi nealcoolice sunt permise în spaţiile special destinate dispuse în exteriorul clădirilor, în aer liber, cu asigurarea unei distanţe de minimum 2 metri între mese şi participarea a maximum 6 persoane la o masă, dacă sunt din familii diferite, şi cu respectarea măsurilor de protecţie sanitară;

-se instituie obligaţia pentru operatorii economici care desfăşoară activităţi de comerţ/prestări de servicii în spaţii închise şi/sau deschise, publice şi/sau private, să îşi organizeze şi să desfăşoare activitatea în intervalul orar 5,00-21,00;

-in intervalul orar 21,00-5,00, operatorii economici pot activa doar în relaţia cu operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu;

-unităţile farmaceutice, benzinăriile şi operatorii economici cu activitate de livrare la domiciliu îşi pot desfăşura activitatea în regim normal de muncă, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

– se suspendă activitatea pieţelor agroalimentare în spaţii închise, târgurilor, bâlciurilor, pieţelor mixte şi volante şi a talciocurilor;

– se permite activitatea pieţelor agroalimentare ce pot fi organizate în zone publice deschise, cu respectarea normelor de protecţie sanitară;

– pentru angajatorii din sistemul privat, autorităţile şi instituţiile publice centrale şi locale, indiferent de modul de finanţare şi subordonare, precum şi regiile autonome, societăţile naţionale, companiile naţionale şi societăţile la care capitalul social este deţinut integral sau majoritar de stat ori de o unitate administrativ-teritorială, cu un număr mai mare de 50 de salariaţi, este instituită obligaţia organizării programului de lucru în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu, în condiţiile legii;

– in situaţia în care nu se poate desfăşura activitatea de către salariat în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu şi în vederea evitării aglomerării transportului public, instituţiile şi operatorii economici publici şi privaţi organizează programul de lucru astfel încât personalul să fie împărţit în grupe care să înceapă, respectiv să termine activitatea la o diferenţă de cel puţin o oră.

Tags:
  • masuri noi
  • stare de alerta

Add your Comment

Caută

Categorii

  • Acte normative
  • Drept civil
  • Dreptul profesioniștilor

Articole recente

  • Recuperare concedii medicale de la Casa de Sănătate
  • Darea în plată în cazul executării silite a bunului ipotecat- Legea 77/2016 privind darea în plată a unor bunuri imobile în vederea stingerii obligaţiilor asumate prin credite
  • Hotararea 935/2020 pentru modificarea şi completarea anexelor nr. 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 856/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 octombrie 2020, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică

Arhivă

  • noiembrie 2021
  • octombrie 2021
  • noiembrie 2020
  • octombrie 2020
Logo-avocat-Popa-Angelica-white

Cabinetul de avocat Popa Angelica-Mioara vă este alături pentru soluționarea eficientă și profesionistă a disputelor legale. Suntem aici pentru a vă oferi sprijinul de care aveți nevoie.

Linkedin Facebook

Contact

  • Bd. Unirii 64-66, bl.K3, etaj 6, ap.47, cam. 1, Bucuresti, Sector 3
  • 0771 633 442
  • contact@angelicapopa.ro
  • angelica.popa@gmail.com

Servicii

  • Drept civil
  • Drept societar
  • Dreptul profesioniștilor
  • Drept administrativ, fiscal și contencios

Legal

  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Politica cookies
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal

© Angelica Popa 2025. Toate drepturile rezervate.

Powered by ArisPixel

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Acceptați”, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.
CookiesACCEPT
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați prin site. Dintre acestea, cookie-urile clasificate ca fiind necesare sunt stocate în browserul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului web. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem modul în care utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browser-ul dvs. numai cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate afecta experiența dvs. de navigare.
Necesare
Întotdeauna activate
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necesare
Orice cookie-uri care ar putea să nu fie deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate în mod special pentru a colecta date personale ale utilizatorilor prin analize, reclame, alte conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri non-necesare. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ
Logo-avocat-Popa-Angelica-white
  • Acasă
  • Servicii
  • Articole
  • Întrebări frecvente​
  • Contact
  • Acasă
  • Servicii
  • Articole
  • Întrebări frecvente​
  • Contact
  • Bd. Unirii 64-66, bl.K3, etaj 6, ap.47, cam. 1, Bucuresti, Sector 3
  • 0771 633 442
  • contact@angelicapopa.ro
Linkedin Facebook